Nagy Kampány Szövegírás Tréning
Ár:
29.900 Ft
(bruttó)
Cikkszám: | 1606290001 |
Leírás és Paraméterek
NAGY KAMPÁNY SZÖVEGÍRÁS
1) FELÉPÍTHETSZ EGY TELJES KAMPÁNYT
(Mi lesz a következő nagy dobásod?)
- összeállíthatod egy teljes kampány szövegét a legelső hírlevéltől kezdve a Facebook postokon át a hirdetéseken keresztül az értékesítési oldalig,
- megmutatom, hogyan találd meg a kampányod fő üzenetét (enélkül csak töredék eredményeket fogsz elérni),
- megtudod, hányféle kampánystratégia létezik és mikor melyiket válaszd, melyikhez milyen eszközöket és milyen kommunikációs stílust használj,
- és hogyan tudod változatosan és érdekesen kommunikálni az ajánlatodat a különféle csatornáidon.
2) MEGOLDHATOD A MEGOLDHATATLANT
(a titkos fűszer, amitől az írásaid ízesebbek lesznek)
- Facebook, hírlevél, blog, értékesítési oldal: melyiken milyen szövegekkel, milyen szavakkal adhatsz el inkább? (egyáltalán nem mindegy, melyikre hogyan írsz)
- Webáruház: Megnézünk sok-sok megoldást, amitől a termékleírásaid végre tüzesen izgalmasak, olvasmányosak lehetnek!
- Hirdetések: hogyan írj röviden ütőset? Egyáltalán: mi legyen a célja a hirdetésednek és melyik célhoz milyen szöveget írjál?
- Az ár eladása: Az ajánlatod tele van értékekkel, de a vásárlóidat csak az ár érdekli? Megmutatom, mit tehetsz, hogy az ár eltörpüljön az érték mellett!
- Eladás a vásárlás UTÁN: Tele a kosár, de sokan kilépnek? Megrendelik, de nem fizetnek? Megmutatom az oldaladon és a visszaigazoló emailedben mi az a pont, ahol ezen segíthetsz.
3) PROFI SZÖVEGÍRÓVÁ VÁLHATSZ
(nálad jobban senki nem beszéli majd a célközönséged nyelvét)
- A közös nyelv: A szavakat, a szövegeket, az értékesítési oldaladat lemásolhatják. Hogyan alakíts ki olyan kapcsolatot a közönségeddel, amit egyetlen versenytársad sem képes kölcsönvenni?
- Érzelmek: ezer helyen hallottad már, hogy az olvasókra ez hat leginkább, de nem tudod, hogyan tedd bele a szövegeidbe? Megnézünk 7 olyan megoldást, amikkel érzelmeket tudsz kiváltani, megfogalmazni és ezzel megfogni a közönséged figyelmét.
- Nem rábeszélned kell, nem jó szavakkal, előre betanult "meggyőző" szövegekkel kísérletezned: egyszerűen csak hagyd, hogy vegyenek tőled! <- megnézzük azt az 5 lépéses folyamatot, amin keresztül eljuthatsz erre a szintre. Ez a szövegírás és a marketing stratégia felsőfoka. Ha ide eljutsz soha többé nem lesznek rosszul elsült vagy "mindent megpróbáltunk, de ez most gyengébben sikerült" - kampányaid.
4) NEM CSAK ONLINE
(amikor mindenki a neten akar eladni, ez a legjobb módja, hogy elérd az ügyfeleket)
- Senki nem fogja érteni hogyan csináltad: megoldások, amikkel offline is olcsón és hatékonyan tudod elérni a piacodat.
- Milyen szövegeket használj nyomtatásban? Miben más ez, mint amit online megszoktál?
- A tréningen fogunk írni szórólap, katalógus, megrendelőlap, videó, értékesítési oldal, online hirdetés, sajtóhirdetés, Facebook post, hírlevél, blogbejegyzés, postai direkt marketing levél szövegeket egyaránt.
- Hogyan formázd? Hiába jó a szöveged, ha olvashatatlan. De most megtanulod, hogyan tálald az olvasóközönség elé, hogy az utolsó morzsáig felfalja (és aztán a repetát is kérje :))
Mit kapsz ha megrendeled az oktatócsomagot?
- 2 CD-ből álló oktatóanyag összesen 24 leckével mp3 hanganyag és pdf formátumban, a leckék átlagosan 20-30 percesek
- belépés a Gazdagmami Ügyfelek Zárt Facebook Csoportjába, ami a legnagyobb élő vállalkozónői közösség Magyarországon, ahol segítséget kérhetsz, beszélgethetsz, partnerekre találhatsz.