Árazás és Üzleti modell tréning
Ár:
29.900 Ft
(bruttó)
Cikkszám: | 1608040001 |
Elérhetőség: | Raktáron |
Leírás és Paraméterek
Mit tanulhatsz meg ebből a tréningből?
ÁRAZÁS
- Hogyan szabd meg az áraidat? Sok kezdő vállalkozó a piac sajátosságaiból, a vevők pénztárcájából indul ki. Hogyan számolj úgy, hogy meg is érje?
- Termékpiramis és vevőpiramis: hogyan alkalmazkodjon egymáshoz a vevőszerzésed és az árstratégiád?
- Hogyan árazd a szolgáltatásodat? Órabér? Csomagajánlat? Mit tegyél, ha az idődet kell eladnod?
- A jó ajánlat, amitől kedvet kap a vevő a vásárláshoz és már nem az árcédulát nézi, hanem valami egészen mást: Hogyan adj ilyen ajánlatot?
- Árverseny van a piacodon: hogyan szabadulhatsz meg tőle?
- Ha olcsó vagyok sok vevőm lesz: miért nem igaz ez a mítosz és hogyan szabadulj meg tőle?
- Mit tegyél, ha a konkurensed csökkenti az árait?
- Milyen termék az, amit olcsón adhatsz és mi az, amit csak drágán érdemes?
- Összehasonlíthatóak az áraid? Ezt a 3 dolgot tedd meg, hogy ne a táblázatok és árösszehasonlító oldalak alapján válasszanak téged (és megmutatom azt a néhány esetet, amikor és ahogyan érdemes fentlenned az ilyen oldalakon is)
ÜZLETI MODELL
- Amit most csinálsz, azzal csak a cseresznyét eszed le a tortán található habról: Mit tegyél, hogy tiéd legyen a hab és a torta is? Profitnövelő megoldások, amiknek a révén ugyanabból a tevékenységből vehetsz ki többet, amit már most is csinálsz
- Milyen üzleti modellek vannak, hogyan tervezd meg a sajátodat?
- A növekedés stratégiája: megmutatom a növekedés 5-féle módját és megnézzük, melyik való a te vállalkozásodnak, a te tevékenységedhez
- Hogyan finanszírozhatod a növekedést? Milyen kockázatok vannak (nem hallgatjuk el ezt sem), és hogyan tudod mérsékelni őket?
- Hatékonyág: a növekedés nem jár szükségszerűen azzal, hogy beleszakadsz, mutatok néhány módszert, amivel időhatékonyan tudod megoldani
- Még csak másodállásban vállalkozol? Nagyon kicsi a bevételed? Megnézzük, hogyan lehet főállás belőle!
- Nem tudod, mekkora lehetőség van a vállalkozásodban: Megmutatok 2 módszert, amivel meg lehet nézni, hova növekedhet a céged.
- Megakadt a céged a növekedésben? Egy modell, ami segít elemezni miért és egy terv, ami segít újra a felszállópályára állítani a vállalkozásodat
- Vagy több vevőt kell szerezned vagy magasabb profitra szert tenned: Mit tegyél, hogy mind a kettő teljesüljön?
- Apró változtatások, amiket meglépve hosszú távon jelentősen növekedhet a bevételed - Miután megtudod mik azok, a fejedet fogod majd, miért nem csináltad eddig!
- Matek: Hogyan számold ki milyen eredményekhez milyen bevételt kéne elérned, és ahhoz milyen számokat kéne produkálnod? Ha ezt egyszer megtanulod, sokkal könnyebben megy majd a tervezés
Szokatlan profitszerző módszerek: vállalkozások, amiben nem ott van a pénz, ahol azt első pillantásra gondolnád - és: Miért érdemes ilyen modelleket megvalósítani? - Gondolkodj úgy, mint a nagyok! Stratégiák, amiket érdemes egy kis cégnek a nagyoktól ellesnie, ha a növekedés a célja.
Mit kapsz ha megrendeled a tréninget?
- 27 leckét online, amelyen a tananyagokat mp3 hanganyag, mp4 videó és pdf formátumban érheted el.
- A zárt online felületen 1 éven keresztül bármikor kérdezhetsz.
- hozzáférést a Gazdagmami Ügyfelek Zárt csoportjához, ami jelenleg Magyarország legnagyobb élő vállalkozónői közössége, ahol 3200 hozzád hasonló vállalkozóval ismerkedhetsz, felteheted a kérdéseidet.