Termékek Menü

Könyvmarketing Online Tréning

Ár:
24.900 Ft (bruttó)
Cikkszám: 1603110004
Elérhetőség: Raktáron

Leírás és Paraméterek

KÖNYVMARKETING TRÉNING

1. Mi is a célja a könyvednek? avagy: A KÖNYV, MINT ÜZLETI MODELL

  • A legtöbben azért vágnak bele a könyvírásba, mert mindig is egy könyvre vágytak. De vajon hogyan segíthet neked a vállalkozásodban egy könyv akkor is, ha te nem vagy író.
  • A könyv nem csak A termék lehet: hogyan egészítheted vele ki az üzleti modelledet akkor is, ha neked webáruházad van, szolgáltató vállalkozásod vagy mondjuk kézművesként dolgozol?
  • Milyen könyvtípusok vannak és melyiket hogyan építheted be a vállalkozásodba? Itt még akkor is kaphatsz jó ötleteket, ha nem romantikus regényeket vagy szakkönyvet írnál, hanem pl. építőipari vállalkozásod van vagy anyacsavarokat árulsz.
  • Hogyan szerezz több vevőt, nagyobb ismertséget, bombasztikus PR-t úgy, hogy a vevők még fizetnek is érte, hogy a vevőid lehessenek?
  • A piac krémjét, a legjobban fizető vevőket is megszerezheted: ha van könyved. Megmutatom, hogyan!
  • Ha a könyv a fő termék: hogyan hozd ki belőle a legtöbbet ügyes üzleti modell segítségével?
  • Piacépítés könyvvel: Hogyan szerezz új vásárlókat és építs piacot könyvvel? Megmutatok néhány jó példát, akik már megcsinálták!

 

2. Könyvírási módszerek (ha nincs időd, kedved, rutinod megírni...)

Eddig azt hitted, könyvet írni csak úgy lehet, hogy leülsz és írsz. Tévedtél.
Ebben a modulban bemutatok több könyvkészítési módszert és megnézzük azt is, neked melyiket érdemes választanod.

  • Hányféle tartalmad van, amiből könyvet szerkeszthetsz? (lehet, hogy már van is egy könyvnyi anyagod csak még nem tudsz róla?)
  • Blogkötet: hogyan szerkeszd meg? Milyen címet adj neki? És a bloggerek fő félelme: ha ingyen úgyis elolvashatják a blogban, miért vennék meg pénztért? - megmutatok egy sor példát, ami segít megválaszolni ezt a kérdést.
  • Könyvírás gyorsan: hihetetlen sok népszerű szerző alkalmazza ezt a módszert, mégis csak kevesen ismerik.
  • Tele vagy információval, tudással, már csak rendszerezned kéne? Hogyan építsd fel a könyvedet?
  • A könyv szerkezete: Kész minták arra, hogyan is épülhet fel egy könyv tartalomjegyzéke
  • A vevőszerző könyv: Mit tegyél, hogy ne legyen se nyomulós, se szájbarágós, de azért mégiscsak hozzon eredményt?

 

3. Hogyan terjeszd a könyvedet?

  • Magánkiadás? Elektronikus kiadás? Könyvkiadót keress? Vagy inkább nagykert? Milyen lehetőségeid vannak egyáltalán?
  • Mi mennyibe kerül? Terjesztési költségek, magánkiadás költségei, nyomdaköltségek
  • Grafikus, tördelő, korrektor: kiknek a segítségére van szükséged a nyomdai előkészítéshez? Mi az, amin nem érdemes spórolni és mi az, ahol sok pénzt takaríthatsz meg egy kis fifikával? Hogyan találd meg a megfelelő szakembereket?
  • Megállapodás a nyomdával: mit kell tudni a nyomdákról, formátumokról, papírokról, színekről, nyomdai előkészítésről?
  • Kiadó, nagyker, terjesztés - hogy is van ez? (itt derül ki majd az is, hogyan juthat be a könyved a különböző áruházláncokba és mik ennek a feltételei)
  • Mit érdemes tudni a könyvpiacról? Kik a szereplők és mik az érdekeik? Mit biztosíthat számodra egy könyvkiadó? Mit tud egy nagyker, ami számodra is hasznos lehet? Hogyan érdemes szerződnöd velük?
  • Kiadóval vagy magánkiadásban? Melyikkel jársz jobban? Mikor melyik való neked?
  • Kiadót szeretnél találni? Mire kell figyelned? Hogyan vágj bele?
  • Magánkiadás: mire van szükséged hozzá? Hogyan finanszírozd?

 

4. A csomagolás

  • A könyv marketingelemei: a csomagolás sokkal fontosabb, mint azt gondolnád. Elmondom, és elárulom azt is, én hol követtem el hibát elsőre és hogyan sikerült azt a következő könyvnél orvosolni.
  • Piackutatás a könyvpiacon: Hogyan ismerd meg azokat a könyveket, amiket most vásárol a piacod? Milyen adatokat szerezz meg, ami segíthet megtervezni a majdani könyved marketingjét.
  • A könyvborító: Milyen szempontok alapján döntsd el, hogyan nézzen ki a könyved?
  • A cím: az egyik legfontosabb marketing elem. Megnézzük, hogyan válaszd ki!
  • Az alcím: a második benyomás a könyvedről
  • A fülszöveg: Mi a jelentősége? Hogyan írd meg?

 

5. Add el a könyved!

Könyvmarketing alapok:

  • Mi a különbség a magánkiadás és a bolti könyv marketingje között?
  • Személyes értékesítés, kiállítások, könyvvásárok: melyikre érdemes elmenni? Hogyan értékesítsd a könyvedet okosan vásárokon?
  • Sajókapcsolatok, PR: Hogyan építs ki kapcsolatokat? Hogyan szervezz PR kampányt a könyved köré
  • Turné, könyvbemutató előadások: Hogyan szervezd meg? Hogyan finanszírozd? Hogyan értékesíts okosan az ilyen előadásokon?
  • Miben más a bolti könyvek marketingje, mire figyelj oda? Hogyan hirdesd úgy a bolti könyveidet, hogy még keress is rajta?
  • Az önfinanszírozó hirdetés: hogyan legyen neked olyan hirdetési modelled, amiben a könyved értékesítése finanszírozza meg a hirdetéseket.
  • Milyen lépésekre építsd fel a könyved marketingjét? Ingyenes és filléres marketing megoldások

A KAMPÁNY:

Megmutatom a könyved teljes marketingkampányát lépésről lépésre. Onnantól kezdve, hogy még nincs készen a könyv, egészen odáig, hogy már kapható.

Megnézzük a kampány eszközeit:

  • Milyen marketing eszközöket használj?
  • Hol hirdess?
  • Milyen legyen a honlapod?
  • Milyen közösségi oldalakon érdemes jelen lenned?
  • Legyen hírleveled? És mit írj benne?
  • Teljesen Haszontalan Marketing Eszközök: régebben jól működtek, sokan most is használják a könyvük reklámozására, pedig teljesen feleslegesek. Megmutatom, mi az, amit mindenképpen kerülj el!
  • PR: Nehogy azt hidd, hogy egy 2 perces megszólalás bárhol is sok vevőt hoz a könyvedre! Valami egészen másra kell koncentrálnod! Megmutatom, mire.
  • Hogyan érd el, hogy a könyved ne csak bekerüljön a médiába, de arról szóljon minden médiamegjelenés, amit kommunikálni szeretnél? És megnézzük azt is, hogyan változtasd pénzzé a sok ingyenes interjút.

Végigmegyünk a bevezetési kampányodon lépésről lépésre:

  • A könyved marketing üzenete: ha ezt egyszer megtalálod, sokkal könnyebb lesz a kommunikáció. De mi legyen az?
  • Hogyan építs rajongótábort a készülő könyvednek, akik alig várják, hogy megvehessék azt?
  • Mit írj a blogodba? Milyen hírleveleket küldj? Milyen postokat írj a Facebookra a kampány alatt?
  • A kampány részei: melyik részben mit és milyen intenzitással kommunikálj?
  • A kampány lelke: a megfelelő időzítés. Megmutatom, melyik rész mennyi ideig tartson, az év melyik szakaszaiban a legjobb és mikor nagyon nem érdemes kampányolnod!
  • Kampánytervezés: felépítjük a kampányodat az első lépéstől az utolsóig!

A folyamatos értékesítés:

  • Milyen marketingre van szükséged, ha nem csak egyszer szeretnéd sikeresen értékesíteni a könyvedet, hanem folyamatos eladást szeretnél?
  • Megnézzük, hogy a nagy bevezetési kampány után hogyan változtasd a könyvedet passzív jövedelemmé?
  • És, ha már több könyved is van:
    hogyan erősíthetik egymást? És mit ne tegyél, ha nem szeretnéd, hogy gyengítsék egymást?