Termékek Menü
Közösségi Média 3.0 tréning + Közösségi média 2.0 Katt rá a felnagyításhoz

Közösségi Média 3.0 tréning + Közösségi média 2.0

Ár:
29.900 Ft (bruttó)
Cikkszám: 1801220000002
Elérhetőség: Raktáron
Átlagos értékelés: Nem értékelt

Leírás és Paraméterek

A Közösségi Média 3.0 Tréning segítségével:

 

  • több embert érhetsz el továbbra is organikusan (azaz ingyenesen) a Facebookon,

  • megtanulhatod, hogyan érj el több embert minimális hirdetési büdzsével,

  • hogyan építsd fel a márkádat a közösségi média segítségével (nem csak Facebook: Instagram, Pinterest, Youtube, Messenger bot, blog stb.)

  • hogyan építs élő, aktív közösséget, valódi követőket (és nem névtelen, inaktív lájkolgatókat),

  • és hogyan váltsd mindezt bevételre jól felépített kampányok segítségével.


Miről tanulhatsz?

ÉLŐ VIDEÓK indítása

- Milyen témával kezdd el? Hogyan csináld?
- Hogyan használd érdeklődőszerzésre?
- Hogyan szerezz vele vevőket?
Mi már 9 éve csinálunk élő videókat, most megmutatjuk a legjobban működő stratégiákat.
Nem csak a Facebookon, a Youtube-on és az Instagramon is.
És persze nem csak elméletben, technikailag is megtanítom, mire is figyelj oda, milyen eszközöket, szoftvereket használj és melyik hogyan működik.

KÖZÖSSÉGÉPÍTÉS

Eddig egy irányban kommunikáltál, mostantól ideje kapcsolatokat építeni!
- Hogyan használj Facebook csoportokat a marketing stratégiádban?
- Milyen csoportot indíthatnál szolgáltatóként? És milyen termékértékesítőként? Legyen-e csoportod, ha cégeknek adsz el?
- Hogyan legyen a csoportodból kiváló érdeklődőszerző és vevőmegtartó eszköz (anélkül, hogy folyton cseverészned kéne benne)?
- Hogyan kezdj el csoportot építeni a nulláról? Hogyan szerezz tagokat? Mit posztolj?
- Mit tegyél, ha nem szólnak hozzá a tagok?
- Ne nagy csoportot akarj építeni, hanem minőségit: megmutatom, hogyan csináld!

És: nem csak a csoportodban építhetsz közösséget! Hogyan kapcsold a blogodat, Facebook oldaladat, Youtube csatornádat és a többi közösségi média felületedet a közösség vérkeringésébe?

ORGANIKUS ÉS FIZETETT FORGALOM

Melyiket mikor és mire használd? Érdemes egyáltalán fizetned a tartalmak kiemeléséért?
Sokan még mindig azt és ott hirdetik, ami nem hoz igazán jó eredményt és azzal próbálnak organikus (ingyenes) forgalmat generálni, amivel sosem sikerülhet. Hogyan kell ezt jól csinálni? Mit és mikor kezdj el hirdetni?
Hol a helye az egyiknek és hol a másiknak a stratégiádban?
Sokan azt hiszik hirdetni a termékeket és az akciókat kell, most megmutatom, miért érdemesebb inkább a tartalmakat hirdetni (hogy a termékhirdetésekre már ne kelljen költeni)

NE ÜLJ EGYLÁBÚ SZÉKEN!

Instagram, Youtube, Twitter, LinkedIn, Messenger, blog, hírlevél és sok egyéb lehetőség van még, ahol kommunikálhatsz. Akkor miért csak egyre vagy kettőre támaszkodsz?
- Melyiknek hol a helye a stratégiádban?
- Hogyan állj több lábon úgy, hogy a forgalmad ne csak a Facebooktól függjön, de közben mégse menjen el minden időd a posztolgatással?
- Rajongószerzés az Instagramon a nulláról. Hashtagek használata.
- Ötletek Instagram posztokra (akkor is, ha nincs sok minden a szakmádban, amit megmutathatnál)
- Ismertség építése és forgalomnövelés Pinteresttel
- Melyikre mit érdemes kitenned, kinek melyiket érdemes használnia? Hogyan építs nagyabb és aktívabb közösséget úgy, hogy nem csak egy felületet használsz?

És ne feledkezzünk meg a legfontosabbról sem: Hogyan lesz mindebből vásárló és bevétel? (hiszen vállalkozóként ez a célod, nem?)

AUTOMATIZÁLÁS ÉS MESSENGER BOT

Nem ülhetsz mindig a gép előtt a követőiddel cseverészve, de akkor hogyan tartsd a kapcsolatot a közösségeddel? Az elmúlt 1 évben számos olyan megoldás jelent meg, ami nagy hasznodra lehet, ha kiaknázod a benne rejlő lehetőségeket. Éppen ezért a tréningen alaposan és részletesen bemutatok neked számos olyan megoldást:
- ami tervezhetőbbé és hatékonyabbá teszi a közösségi média jelenlétedet,
- megmutatok számos automatizálási megoldást,
- és részletesen megismerheted a Messenger botok felhasználási lehetőségeit, beállításait, valamint megmutatom, hogyan tedd könnyebbé a kommunikációdat, egyszerűbbé az ügyfélszolgálati munkát és hatékonyabbá a vevőszerzésedet Messenger botok segítségével. Nem csak ötleteket kapsz majd erről a témáról, hanem mindent megmutatok a gyakorlatban is, csak le kell másolnod.

KÖZÖSSÉGBŐL -> VEVŐK, VEVŐKBŐL -> ÚJRAVÁSÁRLÓK

A legtöbben csak beszélgetnek és posztolgatnak a közösségi médiában, "terelik a forgalmat". Néha ebből lesznek vevők, máskor nem. Azonban lehetséges ezt sokkal szisztematikusabban és hatékonyabban is csinálni. Hogyan?
Egy jól kidolgozott vevőszerző és tartalommarketing tervvel, ahol a tartalmak érdeklődőket hoznak, az érdeklődők pedig az előre eltervezett módon vásárlóvá lesznek, majd pedig továbbajánlják a céget és újra vásárolnak. Mindezt egyáltalán nem lehetetlen elérni a közösségi médiában sem, csak tudnod kell, mit miért csinálsz.
Most megmutatom neked azt a tervezési módszert, ami mindezt lehetővé teszi (és mutatok rá példát többféle iparágban, hogy kézművesként, szolgáltatóként, webáruház tulajdonosként vagy akár bolttulajdonosként is meg tudd valósítani).

Az online tréning 5 héten át tart, az anyagokat egy zárt felületen érheted majd el.
A leckéket videó, pdf és mp3 formátumban érheted el, online is nézheted és le is töltheted őket, így bárhova magaddal viheted és internetelérés nélkül is nézheted/hallgathatod/olvashatod őket. A tréning során heti 3 leckét kapsz majd, a leckékhez kapcsolódó kérdéseidet a tréning ideje alatt bármikor felteheted, válaszolok.

És most még ezt is elviheted:

1. Közösségi média alapok

Hogyan kezdd el őket használni? (oldalak létrehozása, oldaltípusok, beállítások)
Melyik eszköz való neked?
Melyiken hogyan kommunikálj? (Tegezés vagy magázás? Arccal vagy arc nélkül? Cégnévvel vagy fantázianévvel? Hosszan vagy röviden?)
Hol a helyük a közösségi média stratégiádban? Mire használd őket, hogy valódi, mérhető eredményeket hozzanak? (Mindegyik kicsit másra való, sok fáradtságtól kíméled meg magad, ha már az elején a megfelelő módon kezded el használni őket)
Alternatív eszközök, amik hasznodra lehetnek: Scribd, Slideshare, linkrövidítők, videókészítők - melyiket mikor érdemes használnod?

2. A Közösségépítés szabályai

Miért érdemes belefognod? Mit tegyél, hogy a lájkolókból hűséges követőtábor legyen?

Ez nem megy egyik napról a másikra: kidolgozzuk a részletes közösségépítési stratégiádat!

Statisztikák: Ahhoz, hogy minél többet tudj a követőidről, ismerned kell a számokat is. De egyáltalán nem mindegy, milyen statisztikákat figyelsz! Megmutatom a közösségi média statisztikád alapjait, körülnézünk a Facebook oldalad és a hirdetéseid számaiban és megmutatok egy olyan külső rendszert, ahonnan nyomonkövetheted a számokat és objektív képet alkothatsz arról, mi működik és mi nem.

Mitől lesz közösség a közösség? Mire ügyelj? Hogyan határozd meg a "háziszabályt" és moderáld a beszélgetést?

3.A Hirdetések alapjai

Megmutatom az első lépésektől fogva, mit állíts be, hova kattints!
Hirdetési stratégiák a Facebookon: Megmutatom a lehetőségeket és segítek eldönteni, melyik való neked.
Hirdetés kis pénzből: Hogyan kezdj el hirdetni fillérekből, ha azt szeretnéd, hogy mihamarabb megtérüljön?
Milyen hirdetéstípusok vannak és melyik mire való?
Tesztelés: Hogyan csináld? Mit és meddig érdemes tesztelni?
Hirdetési szövegek: Sok-sok példa és ötlet, hogy hatékonyan tudj hirdetni
Képek: Sokan csak kísérleteznek vele, pedig a képek a hirdetésben többet számítanak, mint gondolnád. Megnézzük, milyen képeket érdemes választani és honnan!
Remarketing: Megnézzük hogyan állítsd be és mikor érdemes használnod!
Haladó hirdetési stratégiák: hirdetések használata kampányokban, webáruházaknál, rendszeres értékesítésnél, érdeklődőszerzésre, régi vásárlók aktivizálására, upsellekhez...

4.Tartalommarketing a közösségi médiában, avagy: Miről írjak ma?

Mennyit, hol és mikor posztolj?
Nem csak a cicás poszt működik: Szerezd meg a figyelmet, vezesd az olvasót végig a szövegen! Mutatok néhány poszttípust, amivel ezt elérheted.
Ne csak úgy posztolgass! Megnézzük, milyen Facebook kommunikációs stratégiák léteznek, hogyan tudsz valódi értéket átadni, vevőket "nevelni", érdeklődőket szerezni
Facebook oldal indítása és lájkolószerzés nulláról:  Hogyan szerezd meg az első rajongóidat?
Posztolás az Instagramon: mire használhatod? Milyen lehetőségek vannak?
Pinterest oldal: Miben más, mint a többi? Kinek érdemes használnia? Mik az előnyei?
Twitter: Milyen célközönséghez való? Hogyan használd?
Blog: Mi a szerepe a stratégiádban?
Hogyan írj mindig érdekes és változatos posztokat anélkül, hogy rádunna a közönség?
Tartalommarketing sok írás nélkül: képek, videók és egyéb különleges megoldások a közönség szórakoztatására

A kommunikációs terv: összeállítjuk, hogy ezután soha többé ne kelljen azon gondolkodnod, "miről írjak ma?"

5.Vevőszerzés a közösségi médiában

Hatékony vevőszerző hirdetési megoldások, amiknél jól mérhető a megtérülés
Mit hirdess, hogy azonnal legyen bevételed?
Apró konverziónövelő trükkök a hatékony vevőszerzésért
Hogyan kommunikálj, ha a rendszeres napi eladásaidat szeretnéd támogatni?
Hogyan csinálj ütős kampányokat a Facebook oldalad segítségével?
Bizalomépítés a Facebookon és az Instagramon: megmutatok néhány megoldást, amivel a vevőidet ráveheted, hogy továbbajánljanak téged
Hogyan tálald a termékedet a közösségi médiában, hogy érdekes, változatos, kreatív legyen és észrevegyék a vevők? Milyen képeket használj? Milyen szöveget írj hozzá? Mutatok rengeteg jó példát!
A Facebook új, ingyenes funkciói a terméked/szolgáltatásod reklámozására
Bevált, kreatív ötletek Facebookon, Instagramon, Pinteresten, Youtube-on a terméked/szolgáltatásod reklámozására
A 3 lépéses minikampány, amivel máris megkezdheted az eladást - és csak néhány Facebook poszt kell hozzá
Vásárlószerzés az Instagramon (pedig ott nem is lehet linket betenni...)

A Közösségi Média 2.0 Tréning értéke br. 24.900 Ft, de most a Közösségi Média 3.0 Tréninggel együtt br. 44.800 Ft helyett mindössze br. 29.900 Forintért juthatsz hozzá a két tréninghez együtt!

 

 

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.

Írd meg a véleményed



Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!
Értékelés: Rossz Kitűnő