Készítsd fel a hirdetéseidet a jövőre! Mesterkurzus
Cikkszám: | 20220320001 |
Elérhetőség: | Raktáron |
Leírás és Paraméterek
A Facebook 2022. március 14-től kivezetett a célzási beállítások közül több célcsoportot is. 2021. áprilistól az Apple megnehezítette a felhasználóira való célzást és az android rendszeren is hasonló intézkedés várható. A hirdetési szabályzatban egyre csak gyarapodnak az érzékeny témák, célcsoportok és tilalmak, egyre több a visszautasított hirdetés.
Miért kell ezzel foglalkozni?
- mert egyre nehezebb hirdetni, a legtöbb pontos célzási lehetőség adatvédelmi okokból megszűnt
- ugyanakkor a vevők utálják a nem nekik szóló hirdetést
- a nem jól célzott hirdetésre kevesen reagálnak, ezzel megnő a kattintási költség
Kinek szól?
- azoknak, akik rendszeresen hirdetnek és szeretnék megtanulni, hogyan állítsák be a hirdetéseiket úgy, hogy azok a szigorúbb adatvédelmi szabályoknak is megfeleljenek és továbbra is költséghatékonyak maradjanak,
- azoknak, akik ismerik és használják a Facebook hirdetési felületét, de szeretnék megismerni az aktuális változásokat és újdonságokat,
- azoknak, akik olyan érzékeny célcsoportokat szeretnének elérni, amelyekre jelenleg csak nagyon nehezen vagy egyáltalán nem lehet célozni a rendszerben (pl. várandós anyukák, álláskeresők)
- azoknak, akik olyan speciális célcsoportokat szeretnének elérni, amiket nem lehet a jelenlegi beállításokkal megcélozni (pl. kézműves termékek potenciális vásárlói, mellékállást keresők, válást fontolgatók)
- azoknak, akik olyan kényes témákban hirdetnek, amiben sok a Facebook szabályzata alapján tiltott szó, kifejezés, ezért a hirdetéseiket rendszeresen letiltja vagy nem hagyja jóvá a rendszer (pl. egészségügyi témák, fogyókúra),
- azoknak, akik szeretnének pontosabban célozni és ezáltal olcsóbban és hatékonyabban hirdetni (nem csak a Facebookon)
Tarts velünk a Készítsd fel a hirdetéseidet a jövőre! Mesterkurzuson, ahol:
- megtanulhatod, hogyan célozz pontosan pont arra a célcsoportra, amit el szeretnél érni,
- megmutatom, hogyan fogalmazd meg a hirdetésedet a tiltott és érzékeny szavak nélkül, amiket azonnal visszadob a Facebook, úgy, hogy a célcsoportod mégis értse, miről van szó,
- hogyan írj olyan hirdetést, amitől a leendő vevőidnek felcsillan a szeme és úgy érzik a hirdetésed megszólítja őket és muszáj elolvasniuk,
- hogyan hirdess érzékeny és kényes témákban és célozd a hirdetéseidet szinte megcélozhatatlan célcsoportoknak,
- hogyan készítsd fel a hirdetéseidet az adatvédelmi szempontból egyre több szabállyal fellépő jövőre, hogyan alakíts ki időtálló hirdetési stratégiát és állíts be örökzöld hirdetéseket.