Termékek Menü
0
Profi Automatizálás Online Katt rá a felnagyításhoz

Profi Automatizálás Online

Ár:
37.800 Ft (bruttó)
Cikkszám: 1605300002
Elérhetőség: Raktáron
Átlagos értékelés: Nem értékelt

Leírás és Paraméterek

LÁBLÓGATÓ TRÉNING

Láblógatós üzleti modellek: Milyen passzív jövedelemforrások léteznek?

  • Milyen passzív jövedelmek létezhetnek egy vállalkozás esetében?
  • Passzív jövedelmek a neten: Hogyan tegyél szert rá?
  • Hogyan legyen passzív jövedelmed online, ha a vállalkozásod tevékenysége offline?
  • Kitaláljuk, mi lehet a Te témádban a passzív jövedelem!

Mindegy, hogy webáruházad, tanácsadással vagy oktatással foglalkozó üzleted van, szolgáltató vagy, vagy esetleg egyedi termékeket gyártasz: a te üzletedben is meg lehet találni a passzív jövedelmek forrásait!

 

Az előre csomagolt termékek titka: Akciók, kampányok, termékbevezetések automatizálása

  • Milyen termékeket adj az automatizált kampányodban és mi legyen az, amit a szokásos módon kínálsz?
  • Hány akciód/kampányod legyen egy évben?
  • Automatizált termékbevezetés: volt egy jó kampányod? Bevezettél egy terméket a piacra? Hogyan csinálj belőle automatizált kampányt? Egyáltalán: Melyik kampányból érdemes automata kampányt csinálni?
  • Relatív időzítés: időzített kampány, amiről a vevők sosem fogják azt érezni, hogy automata, viszont neked 2-3-4 havonta kiszámíthatóan hozzák a pénzt. Mikor érdemes ilyen kampányokat csinálni és hogyan?
  • Előfizetéses termékek: A te termékedből lehet ilyet csinálni? Kinek érdemes ezt választani és hogyan lehet automatizálni?

 

Látogatószerzés időrablás nélkül: Több látogató kisebb időráfordítással

  • Felejtsd el a hosszadalmas blogolást és a linkelgetést: megmutatom, hogyan tudod robotpilótára állítani a látogatószerzésedet!
  • Hol a helye a blogolásnak és a keresőoptimalizálásnak a látogatószerzésedben? Hogyan tudod ezt a korábbiaknál kényelmesebben csinálni?
  • Látogatószerzés a Facebookon: így oldd meg időtakarékosan és hatékonyan!
  • Hirdetések: Hogyan támogasd meg az automata kampányodat hirdetésekkel? 
(megnézünk több lehetőséget)
  • Ne lövöldözz vaktában: szerezd meg azokat a látogatókat, akikre tényleg szükséged van! És: Hogyan tudod a Facebookot előszűrőként használni, hogy az oldaladra már tényleg csak az “előmelegített” látogatók érkezzenek meg!

 

Automatizált érdeklődőszerzés: Több feliratkozó kevesebb munkával

  • Felépítjük a rendszert, ami a látogatóidból akár 100%-os hatékonysággal csinál érdeklődőket és aztán tökéletes konverzióval adja el a termékeidet!
  • Az eladásra optimalizált csali: már az első érdeklődőket vásárlóvá teszi, és nagyon könnyű előállítani. Miért is nem használtad eddig..?!
  • Lassan és gyorsan érő érdeklődők: melyiket hogyan tudod kezelni az automatizált kampányaidban?
  • Az érdeklődőszerzés vadonatúj módszerei: robbanás szélén két vadonatúj piac, amiből sokan vevőket remélnek. Megmutatom, mik ezek és hogyan szerezz belőlük érdeklődőket, majd pedig vevőket még mielőtt a konkurencia is rájön.

 

Vevőgyár előre csomagolva: A marketing automatizálás teljes módszertana

  • Állandó akciók, amikről nem látszik, hogy állandóak - mit tegyél, hogy neked is lehessenek ilyen akcióid?
  • Hogyan írj automata hírlevélsorozatot? Hány levélből álljon?
  • Milyen értékesítési oldalakat írj az automata kampányokhoz?
  • Miben más az automata kampány, mint az “élő”?
  • Automata akciók, ha webáruházad van: hogyan állítsd össze őket?
  • Automata kampány, amiről nem látszik, hogy automata
  • Technikai megoldások, hogy “le ne bukjanak” az automata kampányaid (egy példa: automata kampány, amit csak az adott hírlevél olvasói látnak - hogyan oldd meg akkor is, ha a hírlevélrendszered magától nem képes rá?)
  • Automata kampányok és Facebook: Hogyan erősítheted az automata kampányaid hatékonyságát Facebookos eszközökkel?
  • És: megnézünk egy módszert, amivel a Facebook rajongóidnak tudsz kampányokat automatizálni
  • Kész minták automata hírlevélsorozatra, kampányokra, sok-sok mintalevéllel!

 

Ügyfélszolgálat, folyamatok, kiszervezés: Egyszerű megoldások, hogy rövidebb idő alatt hatékonyabb lehess

Ha már megnéztük, milyen terméket tudsz eladni, hogyan szerezz látogatókat, érdeklődőket és hogyan tedd őket vevővé, hátradőlhetsz. Egy darabig... Ugyanis most következik a passzív jövedelem aktív része: az elkészített rendszerek karbantartása, optimalizálása és a vevők kiszolgálása. Amit ebből a modulból megtudhatsz:

  • Ha nem megy jól a kampány: hol tudsz javítani? Hova nyúlj és hogyan mérj, hogy a statisztikák figyeléséből ne céltalan kapkodás, hanem valóban javuló eredmények legyenek?
  • Az automata kampányok élettartama: hogyan változik és mikor nyúlj bele a kampányaidba?
  • Milyen mutatókat figyelj napi, heti és havi szinten, hogy a rendszered hatékonysága megmaradjon?
  • A vevők kiszolgálása kényelmesen: Mit tudsz automatizálni az ügyfélszolgálatban? Létezik-e teljesen automata ügyfélszolgálat?
  • Hogyan tudod kényelmesebbé tenni az ügyfelek szolgálatát és elkerülni a levéláradatot és a felesleges munkafolyamatokat?
  • Kiszervezés: milyen munkafolyamatokat szervezz ki másoknak és hogyan? Hogyan fizess az alvállalkozóknak a kiszervezett munkák után?

 

KONVERZIÓ TRÉNING

  • Óriási konverziónövelés apró technikákkal!

    Egy jobb űrlap, egy másik megrendelőgomb, egy új szegmentálás, egy új név a termékednek - apró lépések, amik hatalmas eredménynövekedést hozhatnak. A tudáscsomagból megtanulhatod, hogyan!

  • A pillangó szárnyának egyetlen mozdulata képes földrengést okozni...

Az állam is leesett, amikor egyetlen apró módosítás a hirdetéseimben már másnapra megsokszorozta a megrendelők számát egy évekkel ezelőtt készített értékesítési oldalamon.

  • Hogyan és mire használhatod a remarketinget?

    Megmutatom, hány féle ügyes ötlettel növelheti az eredményeidet a remarketing. Megnézzük, hogyan tudod beállítani a Facebookon, a Google-ben és elmondom azt is, hogyan használd akár offline is.

  • A legújabb nagy dobás: a mikroszegmentáció.

    Online marketing, ami gyakorlatilag egyesével ad el a vevőknek. Aszerint, hogy hol tartanak a vásárlási folyamatban, hogyan viselkedtek eddig és mit tudsz róla. Hogyan valósíthatod meg ezt te is? És hogyan automatizálhatod?

  • Lehet, hogy a vásárlók imádják az oldaladat, és a végén a megrendelőgomb miatt nem vásárolnak?

    Lényegtelen részlet, mégis a legfontosabb! Milyen megrendelőgombot készíts, hogy többen kattintsanak rá? Mit írj bele, ami jól működik? Milyen színű legyen? Milyen betűtípus? És sok más hasonló apró részlet, ami sokat számíthat.

  • És akkor a vásárló legördített a lap aljára, majd egerét a jobb felső sarokba az ikszre húzta és soha többé nem tért vissza...

    Hiába jó a terméked, hiába jó az ajánlatod, egy zűrzavaros űrlap elriaszthatja a vásárlók egy részét. Mit tegyél, hogy az űrlapod átlátható és jól használható legyen? Hogyan formázd? Mit írj rá? És mit ne tegyél?

  • Szeretnék végre egy igazán ütős kampányt!

    Megmutatom én hogyan építem fel a saját kampányaimat, milyen eszközöket használok, milyen technikai, szövegírási és képi megoldásokat, amikkel jobb eredményt érek el, mint korábban. És szó lesz arról is, hogyan használd a kampányodban a Facebookot, a blogot, a hírlevelet, a hirdetéseket, hogy ne kapkodás, hanem bevétel legyen a végeredmény.

  • Jobb hirdetések kevesebből!

    Hogyan hirdess a Facebookon, ha csak filléreid vannak? A Promoted Post drága! Mit használj helyette? Hatékonyabb hirdetések a Facebookon: hogyan csináld?

  • Szöveg, ami üt

    Jobb szövegek, jobb címsorok, hatásosabb Facebook postok, amiket többen osztanak meg, blogbejegyzések, amikhez sokan szólnak hozzá, képfeliratok, amikről beszélnek: hogyan írj ilyeneket?

Frissítés! 

Tréningjeinket és tudásanyagainkat időről időre megújítjuk, hiszen az online marketing eszközök gyorsan változnak. Az automatizálás és a konverziónövelés alapjai, az elmélet, amit a tudáscsomagokban találsz továbbra is aktuális és érvényes, azonban a technikai részeket, az évek során megváltozott eszközökről szóló leckéket újra felvettük számodra, hogy tudásod valóban friss és új tananyagokból építkezhessen.

A frissítéseket egy online felületen keresztül érheted majd el, ahol online megnézheted vagy le is töltheted őket.

Mit kapsz, ha beruházol az oktatócsomagba?

  • A Láblógató tréning 2 CD-ből álló tudáscsomag összesen 27 lecke, a leckék formátuma videó, mp3 hangfelvétel és pdf, a leckék átlagosan 10-15 percesek.
  • A Konverzió tréning anyaga 24 leckéből áll 2 CD lemezen.
  • Frissítés egy online felületen keresztül érheted majd el, ahol online megnézheted vagy le is töltheted őket.
  • Hozzáférést a Gazdagmami Ügyfelek Zárt Facebook csoportjához, ami jelenleg Magyarország legnagyobb élő vállalkozónői közössége, ahol 2700 hozzád hasonló vállalkozóval ismerkedhetsz, felteheted a kérdéseidet.


 

Kosárba

 

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.

Írd meg a véleményed



Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!
Értékelés: Rossz Kitűnő