Termékek Menü
0
Közösségi Média 2.0 Online Tréningcsomag Katt rá a felnagyításhoz

Közösségi Média 2.0 Online Tréningcsomag

Ár:
29.900 Ft (bruttó)
Cikkszám: 1602030001
Elérhetőség: Raktáron
Átlagos értékelés: Nem értékelt
Jelöld be azokat a kiegészítő termékeket, amiket még a kosárba szeretnél tenni!
Könyvmarketing Tréning Könyvmarketing Tréning
29.900 Ft
Nagy Kampány Szövegírás Tréning Nagy Kampány Szövegírás Tréning
29.900 Ft
Árazás és Üzleti modell tréning Árazás és Üzleti modell tréning
29.900 Ft

Leírás és Paraméterek

KÖZÖSSÉGI MÉDIA 2.0 TRÉNING

Közösségi média alapok: Instagram, Twitter, Pinterest, Youtube, blog, Facebook.

  • Hogyan kezdd el őket használni? (oldalak létrehozása, oldaltípusok, beállítások)
  • Melyik eszköz való neked? (Nem biztos, hogy a te vállalkozásodnak mindegyikre szüksége van: melyiket használd, ha most indulsz és melyikbe fogj bele később?)
  • Melyiken hogyan kommunikálj? (Tegezés vagy magázás? Arccal vagy arc nélkül? Cégnévvel vagy fantázianévvel? Hosszan vagy röviden?)
  • Hol a helyük a közösségi média stratégiádban? Mire használd őket, hogy valódi, mérhető eredményeket hozzanak? (Mindegyik kicsit másra való, sok fáradtságtól kíméled meg magad, ha már az elején a megfelelő módon kezded el használni őket)
  • Alternatív eszközök, amik hasznodra lehetnek: Scribd, Slideshare, linkrövidítők, videókészítők - melyiket mikor érdemes használnod?
  • Élő videóközvetítések: Periscope, Hangouts on Air, Ustream. Megnézzük, hogyan használd és mutatok sok-sok ötletet, mire érdemes!

 

Közösségépítés: az új Márkaépítés, de tudnod kell, hogyan csináld jól.

  • Miért érdemes belefognod? Mit tegyél, hogy a lájkolókból hűséges követőtábor legyen?
  • Ez nem megy egyik napról a másikra: kidolgozzuk a részletes közösségépítési stratégiádat!
  • Statisztikák: Ahhoz, hogy minél többet tudj a követőidről, ismerned kell a számokat is. De egyáltalán nem mindegy, milyen statisztikákat figyelsz! Megmutatom a közösségi média statisztikád alapjait, körülnézünk a Facebook oldalad és a hirdetéseid számaiban és megmutatok egy olyan külső rendszert, ahonnan nyomonkövetheted a számokat és objektív képet alkothatsz arról, mi működik és mi nem.
  • Mitől lesz közösség a közösség? Mire ügyelj? Hogyan határozd meg a "háziszabályt" és moderáld a beszélgetést?

 

Hirdetések: Kezdőtől a haladó szintig

  • Megmutatom az első lépésektől fogva, mit állíts be, hova kattints!
  • Hirdetési stratégiák a Facebookon: Megmutatom a lehetőségeket és segítek eldönteni, melyik való neked.
  • Hirdetés kis pénzből: Hogyan kezd el hirdetni fillérekből, ha azt szeretnéd, hogy mihamarabb megtérüljön?
  • Milyen hirdetéstípusok vannak és melyik mire való?
  • Tesztelés: Hogyan csináld? Mit és meddig érdemes tesztelni?
  • Hirdetési szövegek: Sok-sok példa és ötlet, hogy hatékonyan tudj hirdetni
  • Képek: Sokan csak kísérleteznek vele, pedig a képek a hirdetésben többet számítanak, mint gondolnád. Megnézzük, milyen képeket érdemes választani és honnan!
  • Instagram, Facebook, Google, Youtube: Mi a különbség a hirdetések között a különféle közösségi felületeken?
  • Remarketing: Megnézzük hogyan állítsd be és mikor érdemes használnod!
  • Haladó hirdetési stratégiák: hirdetések használata kampányokban, webáruházaknál, rendszeres értékesítésnél, érdeklődőszerzésre, régi vásárlók aktivizálására, upsellekhez...

 

Ingyenes eszközök: Kreatív tartalommarketing egy fillér befektetés nélkül

  • Mennyit, hol és mikor posztolj?
  • Nem csak a cicás poszt működik: Szerezd meg a figyelmet, vezesd az olvasót végig a szövegen! Mutatok néhány poszttípust, amivel ezt elérheted.
  • Ne csak úgy posztolgass! Megnézzük, milyen Facebook kommunikációs stratégiák léteznek, hogyan tudsz valódi értéket átadni, vevőket "nevelni", érdeklődőket szerezni
  • Facebook oldal indítása és lájkolószerzés nulláról:  Hogyan szerezd meg az első rajongóidat?
  • Posztolás az Instagramon: mire használhatod? Milyen lehetőségek vannak?
  • Pinterest oldal: Miben más, mint a többi? Kinek érdemes használnia? Mik az előnyei?
  • Twitter: Milyen célközönséghez való? Hogyan használd?
  • Blog: Mi a szerepe a stratégiádban?
  • Hogyan írj mindig érdekes és változatos posztokat anélkül, hogy rádunna a közönség?
  • Tartalommarketing sok írás nélkül: képek, videók és egyéb különleges megoldások a közönség szórakoztatására
  • A kommunikációs terv: összeállítjuk, hogy ezután soha többé ne kelljen azon gondolkodnod, "miről írjak ma?"

 

Vevőszerzés a közösségi médiában: Lássuk, hogy lesz pénz mindebből!

  • Hatékony vevőszerző hirdetési megoldások, amiknél jól mérhető a megtérülés
  • Mit hirdess, hogy azonnal legyen bevételed?
  • Apró konverziónövelő trükkök a hatékony vevőszerzésért
  • Hogyan kommunikálj, ha a rendszeres napi eladásaidat szeretnéd támogatni?
  • Hogyan csinálj ütős kampányokat a Facebook oldalad segítségével?
  • Bizalomépítés a Facebookon és az Instagramon: megmutatok néhány megoldást, amivel a vevőidet ráveheted, hogy továbbajánljanak téged
  • Hogyan tálald a termékedet a közösségi médiában, hogy érdekes, változatos, kreatív legyen és észrevegyék a vevők? Milyen képeket használj? Milyen szöveget írj hozzá? Mutatok rengeteg jó példát!
  • A Facebook új, ingyenes funkciói a terméked/szolgáltatásod reklámozására
  • Bevált, kreatív ötletek Facebookon, Instagramon, Pinteresten, Youtube-on a terméked/szolgáltatásod reklámozására
  • A 3 lépéses minikampány, amivel máris megkezdheted az eladást - és csak néhány Facebook poszt kell hozzá
  • Vásárlószerzés az Instagramon (pedig ott nem is lehet linket betenni...)

Mit kapsz, ha résztveszel a tréningen?

  • 24 leckéből álló oktatócsomag 2 CD lemezen,
  • belépés a Gazdagmami Ügyfelek Zárt Facebook Csoportjába, ami a legnagyobb élő vállalkozónői közösség Magyarországon, ahol segítséget kérhetsz, beszélgethetsz, partnerekre találhatsz.

Kosárba

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.

Írd meg a véleményed



Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!
Értékelés: Rossz Kitűnő