Egy jobb űrlap, egy másik megrendelőgomb, egy új szegmentálás, egy új név a termékednek - apró lépések, amik hatalmas eredménynövekedést hozhatnak. A tudáscsomagból megtanulhatod, hogyan!
A pillangó szárnyának egyetlen mozdulata képes földrengést okozni...
Az állam is leesett, amikor egyetlen apró módosítás a hirdetéseimben már másnapra megsokszorozta a megrendelők számát egy évekkel ezelőtt készített értékesítési oldalamon.
Hogyan és mire használhatod a remarketinget?
Megmutatom, hány féle ügyes ötlettel növelheti az eredményeidet a remarketing. Megnézzük, hogyan tudod beállítani a Facebookon, a Google-ben és elmondom azt is, hogyan használd akár offline is.
A legújabb nagy dobás: a mikroszegmentáció.
Online marketing, ami gyakorlatilag egyesével ad el a vevőknek. Aszerint, hogy hol tartanak a vásárlási folyamatban, hogyan viselkedtek eddig és mit tudsz róla. Hogyan valósíthatod meg ezt te is? És hogyan automatizálhatod?
Lehet, hogy a vásárlók imádják az oldaladat, és a végén a megrendelőgomb miatt nem vásárolnak?
Lényegtelen részlet, mégis a legfontosabb! Milyen megrendelőgombot készíts, hogy többen kattintsanak rá? Mit írj bele, ami jól működik? Milyen színű legyen? Milyen betűtípus? És sok más hasonló apró részlet, ami sokat számíthat.
És akkor a vásárló legördített a lap aljára, majd egerét a jobb felső sarokba az ikszre húzta és soha többé nem tért vissza...
Hiába jó a terméked, hiába jó az ajánlatod, egy zűrzavaros űrlap elriaszthatja a vásárlók egy részét. Mit tegyél, hogy az űrlapod átlátható és jól használható legyen? Hogyan formázd? Mit írj rá? És mit ne tegyél?
Szeretnék végre egy igazán ütős kampányt!
Megmutatom én hogyan építem fel a saját kampányaimat, milyen eszközöket használok, milyen technikai, szövegírási és képi megoldásokat, amikkel jobb eredményt érek el, mint korábban. És szó lesz arról is, hogyan használd a kampányodban a Facebookot, a blogot, a hírlevelet, a hirdetéseket, hogy ne kapkodás, hanem bevétel legyen a végeredmény.
Jobb hirdetések kevesebből!
Hogyan hirdess a Facebookon, ha csak filléreid vannak? A Promoted Post drága! Mit használj helyette? Hatékonyabb hirdetések a Facebookon: hogyan csináld?
Szöveg, ami üt
Jobb szövegek, jobb címsorok, hatásosabb Facebook postok, amiket többen osztanak meg, blogbejegyzések, amikhez sokan szólnak hozzá, képfeliratok, amikről beszélnek: hogyan írj ilyeneket?
Mit kapsz, ha megrendeled a konverzió tréninget?
A Konverzió tréning anyaga 24 leckéből áll 2 CD lemezen.
Hozzáférést a Gazdagmami Ügyfelek Zárt Facebook csoportjához, ami jelenleg Magyarország legnagyobb élő vállalkozónői közössége, ahol 2700 hozzád hasonló vállalkozóval ismerkedhetsz, felteheted a kérdéseidet.