Közösségi Média 2.0 Online Tréningcsomag
Ár:
29.900 Ft
(bruttó)
Cikkszám: | 1602030001 |
Leírás és Paraméterek
KÖZÖSSÉGI MÉDIA 2.0 TRÉNING
Közösségi média alapok: Instagram, Twitter, Pinterest, Youtube, blog, Facebook.
- Hogyan kezdd el őket használni? (oldalak létrehozása, oldaltípusok, beállítások)
- Melyik eszköz való neked? (Nem biztos, hogy a te vállalkozásodnak mindegyikre szüksége van: melyiket használd, ha most indulsz és melyikbe fogj bele később?)
- Melyiken hogyan kommunikálj? (Tegezés vagy magázás? Arccal vagy arc nélkül? Cégnévvel vagy fantázianévvel? Hosszan vagy röviden?)
- Hol a helyük a közösségi média stratégiádban? Mire használd őket, hogy valódi, mérhető eredményeket hozzanak? (Mindegyik kicsit másra való, sok fáradtságtól kíméled meg magad, ha már az elején a megfelelő módon kezded el használni őket)
- Alternatív eszközök, amik hasznodra lehetnek: Scribd, Slideshare, linkrövidítők, videókészítők - melyiket mikor érdemes használnod?
- Élő videóközvetítések: Periscope, Hangouts on Air, Ustream. Megnézzük, hogyan használd és mutatok sok-sok ötletet, mire érdemes!
Közösségépítés: az új Márkaépítés, de tudnod kell, hogyan csináld jól.
- Miért érdemes belefognod? Mit tegyél, hogy a lájkolókból hűséges követőtábor legyen?
- Ez nem megy egyik napról a másikra: kidolgozzuk a részletes közösségépítési stratégiádat!
- Statisztikák: Ahhoz, hogy minél többet tudj a követőidről, ismerned kell a számokat is. De egyáltalán nem mindegy, milyen statisztikákat figyelsz! Megmutatom a közösségi média statisztikád alapjait, körülnézünk a Facebook oldalad és a hirdetéseid számaiban és megmutatok egy olyan külső rendszert, ahonnan nyomonkövetheted a számokat és objektív képet alkothatsz arról, mi működik és mi nem.
- Mitől lesz közösség a közösség? Mire ügyelj? Hogyan határozd meg a "háziszabályt" és moderáld a beszélgetést?
Hirdetések: Kezdőtől a haladó szintig
- Megmutatom az első lépésektől fogva, mit állíts be, hova kattints!
- Hirdetési stratégiák a Facebookon: Megmutatom a lehetőségeket és segítek eldönteni, melyik való neked.
- Hirdetés kis pénzből: Hogyan kezd el hirdetni fillérekből, ha azt szeretnéd, hogy mihamarabb megtérüljön?
- Milyen hirdetéstípusok vannak és melyik mire való?
- Tesztelés: Hogyan csináld? Mit és meddig érdemes tesztelni?
- Hirdetési szövegek: Sok-sok példa és ötlet, hogy hatékonyan tudj hirdetni
- Képek: Sokan csak kísérleteznek vele, pedig a képek a hirdetésben többet számítanak, mint gondolnád. Megnézzük, milyen képeket érdemes választani és honnan!
- Instagram, Facebook, Google, Youtube: Mi a különbség a hirdetések között a különféle közösségi felületeken?
- Remarketing: Megnézzük hogyan állítsd be és mikor érdemes használnod!
- Haladó hirdetési stratégiák: hirdetések használata kampányokban, webáruházaknál, rendszeres értékesítésnél, érdeklődőszerzésre, régi vásárlók aktivizálására, upsellekhez...
Ingyenes eszközök: Kreatív tartalommarketing egy fillér befektetés nélkül
- Mennyit, hol és mikor posztolj?
- Nem csak a cicás poszt működik: Szerezd meg a figyelmet, vezesd az olvasót végig a szövegen! Mutatok néhány poszttípust, amivel ezt elérheted.
- Ne csak úgy posztolgass! Megnézzük, milyen Facebook kommunikációs stratégiák léteznek, hogyan tudsz valódi értéket átadni, vevőket "nevelni", érdeklődőket szerezni
- Facebook oldal indítása és lájkolószerzés nulláról: Hogyan szerezd meg az első rajongóidat?
- Posztolás az Instagramon: mire használhatod? Milyen lehetőségek vannak?
- Pinterest oldal: Miben más, mint a többi? Kinek érdemes használnia? Mik az előnyei?
- Twitter: Milyen célközönséghez való? Hogyan használd?
- Blog: Mi a szerepe a stratégiádban?
- Hogyan írj mindig érdekes és változatos posztokat anélkül, hogy rádunna a közönség?
- Tartalommarketing sok írás nélkül: képek, videók és egyéb különleges megoldások a közönség szórakoztatására
- A kommunikációs terv: összeállítjuk, hogy ezután soha többé ne kelljen azon gondolkodnod, "miről írjak ma?"
Vevőszerzés a közösségi médiában: Lássuk, hogy lesz pénz mindebből!
- Hatékony vevőszerző hirdetési megoldások, amiknél jól mérhető a megtérülés
- Mit hirdess, hogy azonnal legyen bevételed?
- Apró konverziónövelő trükkök a hatékony vevőszerzésért
- Hogyan kommunikálj, ha a rendszeres napi eladásaidat szeretnéd támogatni?
- Hogyan csinálj ütős kampányokat a Facebook oldalad segítségével?
- Bizalomépítés a Facebookon és az Instagramon: megmutatok néhány megoldást, amivel a vevőidet ráveheted, hogy továbbajánljanak téged
- Hogyan tálald a termékedet a közösségi médiában, hogy érdekes, változatos, kreatív legyen és észrevegyék a vevők? Milyen képeket használj? Milyen szöveget írj hozzá? Mutatok rengeteg jó példát!
- A Facebook új, ingyenes funkciói a terméked/szolgáltatásod reklámozására
- Bevált, kreatív ötletek Facebookon, Instagramon, Pinteresten, Youtube-on a terméked/szolgáltatásod reklámozására
- A 3 lépéses minikampány, amivel máris megkezdheted az eladást - és csak néhány Facebook poszt kell hozzá
- Vásárlószerzés az Instagramon (pedig ott nem is lehet linket betenni...)
Mit kapsz, ha résztveszel a tréningen?
- 24 leckéből álló oktatócsomag 2 CD lemezen,
- belépés a Gazdagmami Ügyfelek Zárt Facebook Csoportjába, ami a legnagyobb élő vállalkozónői közösség Magyarországon, ahol segítséget kérhetsz, beszélgethetsz, partnerekre találhatsz.