Termékek Menü

Közösségi Média 2.0 Online Tréningcsomag

Ár:
29.900 Ft (bruttó)
Cikkszám: 1602030001
Jelöld be azokat a kiegészítő termékeket, amiket még a kosárba szeretnél tenni!
Árazás és Üzleti modell tréning Árazás és Üzleti modell tréning
29.900 Ft
NEM KAPHATÓ!
Kifutás dátuma:
2020-07-14

Leírás és Paraméterek

KÖZÖSSÉGI MÉDIA 2.0 TRÉNING

Közösségi média alapok: Instagram, Twitter, Pinterest, Youtube, blog, Facebook.

  • Hogyan kezdd el őket használni? (oldalak létrehozása, oldaltípusok, beállítások)
  • Melyik eszköz való neked? (Nem biztos, hogy a te vállalkozásodnak mindegyikre szüksége van: melyiket használd, ha most indulsz és melyikbe fogj bele később?)
  • Melyiken hogyan kommunikálj? (Tegezés vagy magázás? Arccal vagy arc nélkül? Cégnévvel vagy fantázianévvel? Hosszan vagy röviden?)
  • Hol a helyük a közösségi média stratégiádban? Mire használd őket, hogy valódi, mérhető eredményeket hozzanak? (Mindegyik kicsit másra való, sok fáradtságtól kíméled meg magad, ha már az elején a megfelelő módon kezded el használni őket)
  • Alternatív eszközök, amik hasznodra lehetnek: Scribd, Slideshare, linkrövidítők, videókészítők - melyiket mikor érdemes használnod?
  • Élő videóközvetítések: Periscope, Hangouts on Air, Ustream. Megnézzük, hogyan használd és mutatok sok-sok ötletet, mire érdemes!

Közösségépítés: az új Márkaépítés, de tudnod kell, hogyan csináld jól.

  • Miért érdemes belefognod? Mit tegyél, hogy a lájkolókból hűséges követőtábor legyen?
  • Ez nem megy egyik napról a másikra: kidolgozzuk a részletes közösségépítési stratégiádat!
  • Statisztikák: Ahhoz, hogy minél többet tudj a követőidről, ismerned kell a számokat is. De egyáltalán nem mindegy, milyen statisztikákat figyelsz! Megmutatom a közösségi média statisztikád alapjait, körülnézünk a Facebook oldalad és a hirdetéseid számaiban és megmutatok egy olyan külső rendszert, ahonnan nyomonkövetheted a számokat és objektív képet alkothatsz arról, mi működik és mi nem.
  • Mitől lesz közösség a közösség? Mire ügyelj? Hogyan határozd meg a "háziszabályt" és moderáld a beszélgetést?

Hirdetések: Kezdőtől a haladó szintig

  • Megmutatom az első lépésektől fogva, mit állíts be, hova kattints!
  • Hirdetési stratégiák a Facebookon: Megmutatom a lehetőségeket és segítek eldönteni, melyik való neked.
  • Hirdetés kis pénzből: Hogyan kezd el hirdetni fillérekből, ha azt szeretnéd, hogy mihamarabb megtérüljön?
  • Milyen hirdetéstípusok vannak és melyik mire való?
  • Tesztelés: Hogyan csináld? Mit és meddig érdemes tesztelni?
  • Hirdetési szövegek: Sok-sok példa és ötlet, hogy hatékonyan tudj hirdetni
  • Képek: Sokan csak kísérleteznek vele, pedig a képek a hirdetésben többet számítanak, mint gondolnád. Megnézzük, milyen képeket érdemes választani és honnan!
  • Instagram, Facebook, Google, Youtube: Mi a különbség a hirdetések között a különféle közösségi felületeken?
  • Remarketing: Megnézzük hogyan állítsd be és mikor érdemes használnod!
  • Haladó hirdetési stratégiák: hirdetések használata kampányokban, webáruházaknál, rendszeres értékesítésnél, érdeklődőszerzésre, régi vásárlók aktivizálására, upsellekhez...

Ingyenes eszközök: Kreatív tartalommarketing egy fillér befektetés nélkül

  • Mennyit, hol és mikor posztolj?
  • Nem csak a cicás poszt működik: Szerezd meg a figyelmet, vezesd az olvasót végig a szövegen! Mutatok néhány poszttípust, amivel ezt elérheted.
  • Ne csak úgy posztolgass! Megnézzük, milyen Facebook kommunikációs stratégiák léteznek, hogyan tudsz valódi értéket átadni, vevőket "nevelni", érdeklődőket szerezni
  • Facebook oldal indítása és lájkolószerzés nulláról:  Hogyan szerezd meg az első rajongóidat?
  • Posztolás az Instagramon: mire használhatod? Milyen lehetőségek vannak?
  • Pinterest oldal: Miben más, mint a többi? Kinek érdemes használnia? Mik az előnyei?
  • Twitter: Milyen célközönséghez való? Hogyan használd?
  • Blog: Mi a szerepe a stratégiádban?
  • Hogyan írj mindig érdekes és változatos posztokat anélkül, hogy rádunna a közönség?
  • Tartalommarketing sok írás nélkül: képek, videók és egyéb különleges megoldások a közönség szórakoztatására
  • A kommunikációs terv: összeállítjuk, hogy ezután soha többé ne kelljen azon gondolkodnod, "miről írjak ma?"

Vevőszerzés a közösségi médiában: Lássuk, hogy lesz pénz mindebből!

  • Hatékony vevőszerző hirdetési megoldások, amiknél jól mérhető a megtérülés
  • Mit hirdess, hogy azonnal legyen bevételed?
  • Apró konverziónövelő trükkök a hatékony vevőszerzésért
  • Hogyan kommunikálj, ha a rendszeres napi eladásaidat szeretnéd támogatni?
  • Hogyan csinálj ütős kampányokat a Facebook oldalad segítségével?
  • Bizalomépítés a Facebookon és az Instagramon: megmutatok néhány megoldást, amivel a vevőidet ráveheted, hogy továbbajánljanak téged
  • Hogyan tálald a termékedet a közösségi médiában, hogy érdekes, változatos, kreatív legyen és észrevegyék a vevők? Milyen képeket használj? Milyen szöveget írj hozzá? Mutatok rengeteg jó példát!
  • A Facebook új, ingyenes funkciói a terméked/szolgáltatásod reklámozására
  • Bevált, kreatív ötletek Facebookon, Instagramon, Pinteresten, Youtube-on a terméked/szolgáltatásod reklámozására
  • A 3 lépéses minikampány, amivel máris megkezdheted az eladást - és csak néhány Facebook poszt kell hozzá
  • Vásárlószerzés az Instagramon (pedig ott nem is lehet linket betenni...)

Mit kapsz, ha résztveszel a tréningen?

  • 24 leckéből álló oktatócsomag 2 CD lemezen,
  • belépés a Gazdagmami Ügyfelek Zárt Facebook Csoportjába, ami a legnagyobb élő vállalkozónői közösség Magyarországon, ahol segítséget kérhetsz, beszélgethetsz, partnerekre találhatsz.